Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zarządzanie projektami. Wydanie II

tytuł polski: Zarządzanie projektami. Wydanie II
tytuł oryginalny: TY Project Management in 24 Hours
autor: Nancy Mingus
tłumaczenie: Katarzyna Kryk
data publikacji: 27.10.2009
ISBN: 83-246-2239-X
EAN: 9788324622399
format: 180x235
ilość stron: 384
okładka: miękka

TY Project Management in 24 Hours

Nancy Mingus

Cena: 59 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Katarzyna Kryk

Zarządzanie projektami
  • Dobierz najlepszy zespół i efektywnie kontroluj postępy pracy
  • Zaplanuj szczegółowo każdy detal projektu i wprowadź go w życie
  • Zastosuj skuteczne metody kontroli i zapewnij prawidłowy przebieg projektu

Nie ryzykuj -- zastosuj skuteczne i sprawdzone narzędzia zarządzania projektami

Melduję doskonałe wykonanie zadania! Skuteczne zarządzanie projektem wymaga profesjonalnego podejścia i odpowiedniego przygotowania. Aby zapewnić sukces swojemu przedsięwzięciu, potrzebujesz kilku praktycznych umiejętności. Na pewno przyda Ci się wiedza o szczegółowym planowaniu i sprawnym zarządzaniu oraz szerokie zdolności interpersonalne. Nie musisz jednak dążyć do sukcesu metodą prób i błędów. Doświadczonym praktykom, którzy na zarządzaniu projektami zjedli zęby, udało się wypracować zestaw przydatnych narzędzi, pomagających zwiększyć szansę powodzenia projektu. Materiał zawarty w tej książce prezentuje najlepsze z nich. Ponadto znajdziesz tu osobiste wskazówki autorki, opierające się na jej własnym doświadczeniu, oraz porady specjalistów, z którymi miała okazję współpracować. Pomoże Ci to poznać nie tylko teorię, lecz także aspekty praktyczne świetnego zarządzania.

  • Podstawy: organizacja struktury decyzyjnej projektu, proces inicjowania i planowania oraz wskazówki na temat ważnych składników formalnego planu.
  • Plan projektu: najistotniejsze narzędzia planistyczne, czyli struktury analizy pracy, szacunkowe obliczenia, diagramy organizacji, harmonogramy i plany ryzyka.
  • Realizacja projektu: ustalanie standardów projektu, wdrażanie planów kontroli, śledzenie postępu i uaktualnianie planów projektu.
  • Kontrola projektu: monitorowanie kosztów, zmiany statusu projektu, prowadzenie prac nad nim we właściwy sposób oraz sporządzanie sprawozdań z działalności.
  • Zamknięcie projektu: dostosowanie produktu do oczekiwań klienta, ostateczne podsumowanie projektu oraz ocena możliwości wykorzystania w przyszłości nabytego doświadczenia.