Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

tytuł polski: Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu
tytuł oryginalny: Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu
data publikacji: 30.06.2016
ISBN: 978-83-63635-06-0
EAN: 9788363635060
format: 210 x 297
ilość stron: 172
okładka: miękka

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

Cena: 39,90 zł
produkt dostępny
E-biznes | Start-up

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce rozpocząć handel w Internecie.

„Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu” to zbiór najlepszych i najciekawszych poradników czy artykułów na temat zakładania sklepu internetowego, jakie kiedykolwiek opublikowaliśmy na łamach eKomercyjnie.pl.

Dzięki zastosowaniu zawartych w tej książce porad, od samego początku będziesz sprzedawać w swoim sklepie, a nie tylko czekać na pierwsze zamówienia!

Z lektury „Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu” dowiesz się, od czego tak naprawdę rozpocząć handel internetowy, jaką platformę sklepową wybrać, jak podejść do podpisywania umów i aspektów sprawnych w momencie uruchamiania firmy, a także jak przygotować samą witrynę do tego, by użytkownik nie miał żadnych obaw jeżeli chodzi o dokonanie zakupów.

Nie byłoby tego kompendium, gdyby nie zaangażowanie naszych fantastycznych autorów - praktyków handlu internetowego, którzy mają na swoim koncie setki tysięcy wysłanych zamówień. Skorzystaj z ich wiedzy i stwórz swój własny, skuteczny sklep internetowy!

Kto powinien przeczytać tę książkę?

Każdy, kto:

  • Szuka ciekawych przykładów, a nie suchych definicji.
  • Potrzebuje konkretnych wskazówek, co poprawić w sklepie internetowym.
  • Zamierza otworzyć sklep internetowy.
  • Chce pogłębiać swoją wiedzę o e-commerce.