Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników

tytuł polski: Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników
tytuł oryginalny: Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników
autor: Piotr Michalak
tłumaczenie: Piotr Michalak
data publikacji: 20.06.2016
ISBN: 978-8-3653-9187-2
EAN: 9788365391872
okładka: miękka

Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników

Piotr Michalak

Cena: 28,91 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Piotr Michalak

Mała firma | Zarządzanie

Każdy z nas ma ograniczoną ilość czasu. Dlatego biznesu nie da się robić w pojedynkę. Musimy zatrudniać ludzi i oddawać im część obowiązków. Umiejętność zatrudniania pracowników uznawana jest przez doświadczonych przedsiębiorców i menadżerów za kluczową dla sukcesu każdej firmy.

Na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu? Ważne są: skuteczne ogłoszenie o pracę, odpowiednia rekrutacja, właściwa selekcja kandydatów, zatrudnienie na odpowiednią do danej sytuacji umowę. Szczególnie jednak trzeba zwrócić uwagę na błędy, które są często popełniane przy zatrudnianiu. A błędy te mogą być bardzo kosztowne. Zatrudnienie nieodpowiedniego pracownika kosztuje rocznie kilkadziesiąt tysięcy złotych. Pomimo tego wiele osób podchodzi do procesu rekrutacji spontanicznie, bez przygotowania, na tzw. „czuja”. Ty jednak możesz zdobyć praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci przygotować się i uniknąć wielu kosztownych błędów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie szkolenie, podczas którego wieloletni praktyk biznesu dzieli się swoim doświadczeniem w obszarze zatrudniania pracowników. Dowiesz się, jakie błędy popełnił i jakie wyciągnął z tego wnioski. To kawał praktycznej wiedzy, która pomoże Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, pieniędzy i nerwów. Są to wskazówki do zastosowania konkretnie w polskich warunkach.

Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to doświadczony przedsiębiorca, praktyk biznesu.

Zatrudnił w swoim życiu mnóstwo osób. Popełnił przy tym wiele błędów. Dzięki wnioskom z popełnionych błędów udało mu się ostatecznie zbudować zgrany zespół, który obecnie bardzo dobrze funkcjonuje.

Podczas szkolenia Piotr otwarcie mówi również o drugiej stronie zatrudniania – o zwalnianiu pracowników. To temat tabu, który przeważnie jest pomijany. A to, że pewną część pracowników, których zatrudnisz, będziesz musiał kiedyś zwolnić jest pewne. Warto wiedzieć, jak to zrobić w sposób profesjonalny. Zwłaszcza, że zwalnianie pracowników jest trudne emocjonalnie.

Czego dowiesz się z tego kursu?

  • Jaki jest pierwszy krok przy zatrudnianiu, który trzeba wykonać, żeby dobrze zatrudnić? (a w praktyce jest on bardzo często pomijany)
  • Na jakie błędy trzeba szczególnie uważać przy zatrudnianiu ludzi?
  • Jak skutecznie przeprowadzić rekrutację?
  • Gdzie zamieszczać ogłoszenie o pracę?
  • Jakie pytania zadawać kandydatom na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Co delegować pracownikom?
  • Kiedy i w jaki sposób zwalniać pracowników?

Jeśli chciałbyś zbudować zgrany zespół, który sprawi, że Twoja firma stanie się liderem rynku, to wiedza z tego szkolenia będzie dla Ciebie bardzo przydatna. Inwestycja w ten materiał pomoże Ci również uniknąć wielu kosztownych błędów popełnianych przy zatrudnianiu.

Zamów teraz kurs „Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników”, wykorzystaj zdobytą wiedzę w praktyce i zbuduj mistrzowski, zgrany zespół, dzięki któremu Twoja firma stanie się liderem rynku.