Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

tytuł polski: Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
tytuł oryginalny: Hooked: How to Build Habit-Forming Products
autor: Nir Eyal
tłumaczenie: Anna Kucharczyk-Barycza
data publikacji: 15.04.2016
ISBN: 978-83-283-1821-2
EAN: 9788328318212
format: 140x208
ilość stron: 240
okładka: miękka

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Nir Eyal

Oszczędzasz: 7,98 zł
Cena: 31,92 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Anna Kucharczyk-Barycza

E-biznes | Sprzedaż
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
  • źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
  • przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
  • zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
  • źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!


Nir Eyal — jest wykładowcą na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. Dzięki własnym doświadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badań stał się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.