Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

tytuł polski: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
tytuł oryginalny: Giving Feedback: Expert Solutions to Everyday Challenges
autor: Harvard Business, Jamie O. Harris
tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
data publikacji: 26.03.2008
ISBN: 978-83-246-1386-1
EAN: 9788324613861
format: 122x194
ilość stron: 96
okładka: miękka

Giving Feedback: Expert Solutions to Everyday Challenges

Harvard Business , Jamie O. Harris

Cena: 29 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska

Komunikacja i negocjacje | Przywództwo | Zasoby ludzkie (HR)
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."
Steve Armstrong
  • Przewiduj efekty informacji zwrotnej
  • Stwórz w zespole atmosferę otwartości
  • Stosuj konstruktywną krytykę
  • Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia

Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.

Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:

  • określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
  • przełamywać opór przed zmianami,
  • pokonywać przeszkody komunikacyjne,
  • udzielać precyzyjnych wskazówek.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Bądź menadżerem, który potrafi:

  • efektywnie zmieniać zachowania zespołu
  • przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
  • radzić sobie z napiętymi sytuacjami
  • przekazywać informację zwrotną przełożonemu