Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

tytuł polski: Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media
tytuł oryginalny: Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media
data publikacji: 14.03.2016
ISBN: 978-8-3638-7956-3
EAN: 9788363879563
ilość stron: 288
okładka: miękka

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Cena: 25,01 zł
produkt dostępny
Sprzedaż
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: 1. Targi książki w Polsce 2. Instytucje kultury 3. Szkolnictwo wyższe 4. Fundacje 5. Organizacje 6. Media