Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

tytuł polski: Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
tytuł oryginalny: Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional
autor: Eric Worre
tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
data publikacji: 28.11.2014
ISBN: 978-83-283-0564-9
EAN: 9788328305649
format: 140x208
ilość stron: 120
okładka: miękka

Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional

Eric Worre

Cena: 29 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski

Marketing | Sprzedaż

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą,
  • prezentowania swojego produktu,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

7 kroków do perfekcji w marketingu wielopoziomowym MLM