Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Google Analytics. Integracja i analiza danych

tytuł polski: Google Analytics. Integracja i analiza danych
tytuł oryginalny: Google Analytics Integrations
autor: Daniel Waisberg
tłumaczenie: Andrzej Watrak
data publikacji: 18.02.2016
ISBN: 978-83-283-1896-0
EAN: 9788328318960
format: 170x230
ilość stron: 232
okładka: miękka

Google Analytics Integrations

Daniel Waisberg

Cena: 44,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Andrzej Watrak

E-biznes | Komputer w biurze | Start-up
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.

Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.

Dzięki tej książce:
  • zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
  • będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
  • nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
  • wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
  • uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.

Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.