Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

tytuł polski: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
tytuł oryginalny: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3755-6583-6
EAN: 9788375565836
ilość stron: 200
okładka: miękka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Oszczędzasz: 7,50 zł
Cena: 42,50 zł
produkt dostępny
E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań.
Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś