Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Młodzi nabywcy na e-zakupach

tytuł polski: Młodzi nabywcy na e-zakupach
tytuł oryginalny: Młodzi nabywcy na e-zakupach
data publikacji: 01.01.2014
ISBN: 978-8-3748-8181-4
EAN: 9788374881814
ilość stron: 272
okładka: miękka

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Oszczędzasz: 8,82 zł
Cena: 49,98 zł
produkt dostępny
E-biznes | Obsługa klienta | Sprzedaż

Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu młodych dorosłych.

Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat:

1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?

2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?

3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?

4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?

5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?

6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?

7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?

8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?

9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?

10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?

Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.