Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Excel 2016 PL w biurze i nie tylko

tytuł polski: Excel 2016 PL w biurze i nie tylko
tytuł oryginalny: Excel 2016 PL w biurze i nie tylko
data publikacji: 01.02.2016
ISBN: 978-83-283-1739-0
EAN: 9788328317390
format: 158x235
ilość stron: 400
okładka: miękka

Excel 2016 PL w biurze i nie tylko

Cena: 59 zł
produkt dostępny
Komputer w biurze

Możesz w Excelu użyć fortelu!

  • Punkty na start, czyli jak zainstalować Excela i zacząć się w nim poruszać
  • Zrób to tak samo, czyli jak przetwarzać dane z wielu różnych komórek w identyczny sposób
  • Firma od środka i na zewnątrz, czyli jak zapanować nad danymi o pracownikach i ofercie
Czy to prawda, że wszyscy na świecie wiedzą, co to jest Excel? Cóż, z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że dotyczy to przynajmniej mieszkańców krajów rozwiniętych. A czy wszyscy umieją go obsługiwać? Z całą pewnością nie! Choć wydaje się, że Excel jest wszechobecny w naszym życiu, funkcjonuje w każdej firmie i każdym prywatnym domu, większość z nas nadal nie potrafi sensownie go używać. Ale wszyscy starannie się z tym kryją. Jeśli chcesz przełamać tabu i nauczyć się efektywnie stosować ten fantastyczny program, nie mogłeś trafić lepiej! Ten podręcznik poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy pracy z Excelem i pokaże Ci, jak i do czego możesz go wykorzystać.

Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy. Zapanuj nad biurowym chaosem dzięki pomocy Excela!
  • Podstawowe informacje o obsłudze arkusza kalkulacyjnego
  • Najważniejsze obiekty Excela i wprowadzanie danych
  • Formatowanie, sortowanie i filtrowanie danych
  • Formuły i funkcje
  • Drukowanie
  • Makropolecenia — pierwszy krok w programowaniu
  • Oferty cenowe
  • Zmiana zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
  • Dowód dostawy, rachunki, zamówienia i odsetki
  • Kalendarze i inne operacje na datach
  • Lista obecności oraz zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach

Excel — podręcznik pierwszej pomocy!