Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Samo Sedno - Skuteczny menedżer . Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

tytuł polski: Samo Sedno - Skuteczny menedżer . Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi
tytuł oryginalny: Samo Sedno - Skuteczny menedżer . Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi
data publikacji: 10.09.2015
ISBN: 978-8-3778-8662-5
EAN: 9788377886625
ilość stron: 256
okładka: miękka

Samo Sedno - Skuteczny menedżer . Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

Cena: 32,90 zł
produkt dostępny
Kompetencje osobiste | Przywództwo | Zarządzanie

Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie.

Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania. W książce znajdziesz pytania nurtujące najbardziej wnikliwych menedżerów oraz konkretne odpowiedzi i wskazówki eksperta.

Poznaj techniki sprawdzone w polskich realiach i wybierz sposób najlepszy dla siebie tak by zachować zdrowy rozsądek i nie dać się zwariować licznym teoriom.

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno:

- zwraca uwagę na kwestie i problemy, o których zwykle nie mówi się na uczelniach czy szkoleniach

- uwzględnia polskie realia i specyfikę pracy menedżerów w Polsce

- zawiera ćwiczenia i kwestionariusze przydatne w określeniu poziomu kompetencji menedżerskich i w planowaniu ich rozwoju

- zwraca uwagę na najważniejsze aspekty psychologiczne niezbędne w efektywnym zarządzaniu ludźmi

- zawiera odpowiedzi eksperta na pytania nurtujące menedżerów i rozwiewa wątpliwości

Marta Pawlikowska-Olszta - psycholog pracy i organizacji. Specjalista rozwoju pracowników, trener i coach z 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, audytu wewnętrznego, mediacji biznesowej oraz doradztwa zawodowego na UW, SGH i Uczelni Łazarskiego.