Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie

tytuł polski: Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie
tytuł oryginalny: Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie
data publikacji: 11.11.2015
ISBN: 978-8-3788-4994-0
EAN: 9788378849940
ilość stron: 130
okładka: miękka

Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie

Cena: 29 zł
produkt dostępny
Przywództwo | Sprzedaż
Marcin Osman przedstawia swoje doświadczenia, oraz lekcje które i Ty będziesz mógł zaimplementować do swojego życia, po to aby móc szybciej radzić sobie z porażkami, które pojawiają się w życiu każdego (nie tylko) przedsiębiorcy.

Dla kogo jest ta książka? Dla osób, które:
- miały, lub nadal mają problem z powrotem do pełnej sprawności biznesowej
- stoją przed trudnymi decyzjami szczególnie biznesowymi
- mają trudności finansowe, wynikające z wcześniejszych błędnych decyzji biznesowych
- zmagają się z trudnościami emocjonalnymi w zakresie ponownego wyjścia na prostą
- chcą zabezpieczyć się przed trudnościami biznesowymi, przed którymi zapewne stanie niemal każdy przedsiębiorca
 
Z książki dowiesz się:
  1. jak omijać pułapki biznesowe, w które wpada większość osób tracących swoje biznesy
  2. jak nie stracić wiary w samego siebie, gdy wszyscy wokół już Cię dawno temu skreślili
  3. skąd czerpać siłę i jak odbudować Twoją wolę walki 
  4. na nowo stworzyć swoje życie (nie tylko biznesowe)
  5. zadbać o siebie, aby móc zadbać o innych
  6. odnaleźć właściwych doradców
  7. zabezpieczyć się przed popełnianiem tych samych błędów

Marcin Osman - przedsiębiorca, szkoleniowiec, podróżnik. Miłośnik życia wg filozofii "lekkiego plecaka". Ma na swoim koncie wiele sukcesów i pewnie tyleż samo porażek. Wojownik, któremu nie do końca zabliźnione rany nie przeszkadzają brać udziału w kolejnych starciach. Jego poprzednia książka "Biznes Ci ucieka" nadal utrzymuje się na listach bestsellerów. Realizował projekty biznesowe dla największych marek; szkolił top management największych polskich brandów. Niczym "digital nomad", przemierza kolejne kraje, czyniąc swoje życie jeszcze bardziej globalnym. Więcej o autorze na osman.pl.