Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Techniki skutecznej sprzedaży

tytuł polski: Techniki skutecznej sprzedaży
tytuł oryginalny: Techniki skutecznej sprzedaży
data publikacji: 28.01.2011
ISBN: 978-8-3774-6314-7
EAN: 9788377463147
ilość stron: 348
okładka: miękka

Techniki skutecznej sprzedaży

Cena: 35,90 zł
produkt dostępny
Sprzedaż
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon (TeleSmart 10 System for Power Selling) pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej. Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet, pomogą ci: * Pokonać paraliż w zakresie sprzedaży i to na dobre! * Poznać i stosować szybkie zajawki dźwiękowe, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów! * Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów! * Nawigować wokół przeszkód i stróży dostępu, aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu! * Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej sprzedawanie i wyeliminować żmudne, nie przynoszące zysków czynności! * Przekształcić frustrację w sukces i sprzedaż * Czy jesteś gotów, by stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet i podbij świat Sprzedaży 2.0! O AUTORZE Josiane Chriqui Feigon jest prezesem i założycielem TeleSmart Communications, międzynarodowej firmy szkoleniowej i konsultingowej specjalizującej się w telesprzedaży. Jest autorką popularnego blogu Cubicle Chronicles (Kroniki Boksu); jej artykuły publikowały Selling Power, Call Center Magazine oraz inne czasopisma branżowe.