Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Content marketing po polsku

tytuł polski: Content marketing po polsku
tytuł oryginalny: Content marketing po polsku
data publikacji: 08.07.2015
ISBN: 978-8-3011-8239-7
EAN: 9788301182397
ilość stron: 146
okładka: miękka

Content marketing po polsku

Cena: 35,90 zł
produkt dostępny
Marketing | Sprzedaż


Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia.
Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki.
Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.