Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko

tytuł polski: OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko
tytuł oryginalny: OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko
data publikacji: 28.08.2007
ISBN: 83-246-0815-X
EAN: 9788324608157
format: B5
ilość stron: 416
okładka: miękka
dodatki: 1 CD

OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko

Cena: 47 zł
produkt dostępny
Komputer w biurze

Wypróbuj OpenOffice, a bez żalu porzucisz
dotychczas używany pakiet programów biurowych

Kto powiedział, że droższe znaczy lepsze? Wielkie koncerny próbują wmówić nam, że tylko za odpowiednio wysoką cenę możemy kupić sobie produkty spełniające rosnące wymagania jakościowe. Na szczęście nie jest to prawdą! Warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z możliwościami oprogramowania stanowiącego realną, rozsądną alternatywę dla dominujących na rynku drogich aplikacji biurowych. OpenOffice to znakomity zestaw tak samo funkcjonalnych, prostych w instalacji i obsłudze programów przydatnych w codziennej pracy.

Książka "OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko" ma za zadanie ułatwić Ci efektywne wykorzystanie programów składających się na całą aplikację. Znajdziesz tu nie tyle podstawowe opisy kolejnych poleceń, ile kompletne, złożone procedury ułatwiające wykonywanie skomplikowanych operacji i tworzenie indywidualnych, dostosowanych do konkretnych potrzeb szablonów, bez których nie może obejść się żadne biuro. Każde działanie zostało opisane w punktach, przejrzyście i wyczerpująco, a zrozumienie całości ułatwiają liczne rysunki prezentujące wygląd omawianych w danej chwili elementów ekranu.

Z książki tej dowiesz się, jak:

  • obsługiwać skoroszyty w programach pakietu i zapisywać makra dla często wykonywanych operacji;
  • tworzyć arkusze dla poszczególnych rozliczeń z klientami, dokumenty dostaw i faktury VAT;
  • obliczać odsetki ustawowe i aktualizować wprowadzone dane;
  • opracowywać listę obecności pracowników i sortować zawarte tam informacje;
  • sporządzać zestawienia i szukać informacji w arkuszach rozległych;
  • przedstawiać dane w postaci graficznej i tekstowej;
  • przystosowywać programy do własnych, indywidualnych potrzeb.

Do niniejszej publikacji dołączono także płytę CD
zawierającą przykłady wykorzystane w treści książki.