Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

tytuł polski: Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych
tytuł oryginalny: Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych
data publikacji: 19.12.2014
ISBN: 978-8-3796-9391-7
EAN: 9788379693917
ilość stron: 256
okładka: miękka

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

Cena: 20,70 zł
produkt dostępny
Zarządzanie projektami | Zasoby ludzkie (HR)
Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP oraz określenie przesłanek zarządzania rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych.
Na podstawie przeprowadzonych studiów literaturowych dokonano identyfikacji cech obszaru zmarginalizowanego, jak również klasyfikacji czynników rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem specyfiki tego obszaru. Zidentyfikowano dwie grupy czynników – wewnętrzne i zewnętrzne, o charakterze pozytywnym (stymulatory) oraz negatywnym (bariery).