Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

tytuł polski: Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
tytuł oryginalny: Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
autor: Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3264-4213-1
EAN: 9788326442131
ilość stron: 460
okładka: miękka

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Lorimer Sally E. , Sinha Prabhakant , Zoltners Andris A.

Cena: 79 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz

Obsługa klienta | Sprzedaż | Zarządzanie

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.

W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:

- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.