Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

tytuł polski: Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
tytuł oryginalny: Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
data publikacji: 03.11.2015
ISBN: 978-83-283-2153-3
EAN: 9788328321533
format: 168x237
ilość stron: 640
okładka: miękka

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

Oszczędzasz: 19,80 zł
Cena: 79,20 zł
produkt dostępny
Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

ECONOMICUS 2016 - II miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera

Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.
 


Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy — wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne — tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka. Jej autor pisze wprost:

"Chciałem jeszcze lepiej zrozumieć, czym jest sprzedaż w swoich różnych aspektach i przejawach, oraz odczarować przynajmniej część mitów na ten temat".


Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:
  • jak działa perswazja,
  • na ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,
  • czym jest strategia sprzedaży,
  • w jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji,
  • co warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych,
  • kim jest i co robi KAM,
  • na czym polega coaching sprzedawców,
  • jaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży,
  • dlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy,
ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.

O Autorze

Robert Grzybek jest partnerem oraz współzałożycielem GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem zdobywał m.in. w Procter & Gamble oraz Telekomunikacji Polskiej. Od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami i coachingiem. Jest wykładowcą American Management Association i członkiem Global Sales Science Institute. Od kilku lat prowadzi zajęcia ze sprzedaży i zarządzania w szkole biznesu Politechniki Warszawskiej oraz na Akademii Leona Koźmińskiego.