Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

tytuł polski: Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
tytuł oryginalny: Growth Hacker Marketing (Revised & Expanded)
autor: Ryan Holiday
tłumaczenie: Michał Lipa
data publikacji: 13.08.2015
ISBN: 978-83-283-0728-5
EAN: 9788328307285
format: 140x208
ilość stron: 144
okładka: miękka

Growth Hacker Marketing (Revised & Expanded)

Ryan Holiday

Cena: 29,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Michał Lipa

E-biznes | Mała firma | Marketing | Start-up

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
  • Haker wzrostu i jego narzędzia
  • Produkt i jego rynek
  • Znajdź haka na wzrost
  • Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość
  • Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
  • Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
  • Słowniczek hakera wzrostu
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki

Nie przepłacaj — zastosuj to, co działa!  Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii — hakowaniu wzrostu — aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.



Ryan Holiday — strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez wiele lat był dyrektorem ds. marketingu w firmie American Apparel i twórcą błyskotliwych kampanii reklamowych. Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest obecnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata. Dziś Ryan jest dziennikarzem tygodnika „New York Observer”, pisuje także do „Thought Catalog”.