Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

tytuł polski: Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
tytuł oryginalny: Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
data publikacji: 10.04.2015
ISBN: 978-83-283-1376-7
EAN: 9788328313767
format: 140x208
ilość stron: 136
okładka: miękka

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

Oszczędzasz: 6,98 zł
Cena: 27,92 zł
produkt dostępny
E-biznes | Mała firma | Start-up
  • Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie?
  • Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są?
  • Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc?
Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o kolejnym polskim wynalazku. Jak grzyby po deszczu wyrastają niewielkie, dynamiczne firmy, prowadzone przez dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy w kilkuosobowych zespołach pracują nad udoskonaleniem wymyślonej przez siebie idei biznesu online. Tworzą startupy i całe serce, czas oraz pieniądze wkładają w ich rozwój. Jednak zwykle niestety zapominają o tym, że nie wystarczy dobry pomysł — trzeba go jeszcze dobrze sprzedać!

Dookoła wciąż słyszymy, że pieniądze unijne psują rynek, a inwestorzy są chciwi i zabierają zbyt dużo udziałów. Przedsiębiorcy obawiają się iść tą drogą. Czy mają jakąś alternatywę?

Autor tej książki wie, czym różni się genialny pomysł na biznes od zyskownego. Wielokrotnie pozyskiwał kapitał dla swoich firm w procesach inwestycyjnych. Jest także ekspertem od startupów i pomaga przedsiębiorcom działać na rynkach międzynarodowych. Zna rynek firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorców w Polsce i USA. Teraz swoją wiedzą dzieli się z Tobą, młody właścicielu obiecującej firmy. Dowiesz się stąd m.in., co powoduje, że polskiemu przedsiębiorcy trudno przebić się na rynkach zagranicznych, gdzie leżą źródła kapitału inwestycyjnego oraz czy możliwe jest prowadzenie firmy opartej tylko na technologii, z pominięciem sprzedaży i marketingu.