Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

tytuł polski: Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
tytuł oryginalny: Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
autor: Kotler Milton, Kotler Philip
tłumaczenie: Środa Jacek, Zawiślak Marek
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3781-8439-3
EAN: 9788378184393
ilość stron: 234
okładka: miękka

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Kotler Milton , Kotler Philip

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 33,92 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Środa Jacek , Zawiślak Marek

Marketing | Zarządzanie

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!

Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych. Przez marketing do wzrostu pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne. Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy. Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.

Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi Marketingu (wyd. 14.) i Marketingu 3.0. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach. Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę. Przez marketing do wzrostu jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania Marketingu Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.