Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Marketing na rynku międzynarodowym

tytuł polski: Marketing na rynku międzynarodowym
tytuł oryginalny: Marketing na rynku międzynarodowym
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3264-4084-7
EAN: 9788326440847
ilość stron: 306
okładka: miękka

Marketing na rynku międzynarodowym

Cena: 59 zł
produkt dostępny
Marketing

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:

  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
  • jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
  • na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
  • należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.