Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

tytuł polski: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
tytuł oryginalny: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
data publikacji: 24.02.2015
ISBN: 978-83-283-0986-9
EAN: 9788328309869
format: 140x208
ilość stron: 216
okładka: miękka

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Oszczędzasz: 7,98 zł
Cena: 31,92 zł
produkt dostępny
Marketing | Sprzedaż

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.