Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

tytuł polski: Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
tytuł oryginalny: Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
tłumaczenie: Kwaśniewska Anna
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3264-4598-9
EAN: 9788326445989
ilość stron: 296
okładka: miękka

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

McFerrin Peters Diane , Rosenbluth Hal F.

Oszczędzasz: 8,85 zł
Cena: 50,15 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna

Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach.

W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji.

Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

  • jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
  • jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
  • jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
  • jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.