Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi

tytuł polski: Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi
tytuł oryginalny: Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi
data publikacji: 01.01.2011
ISBN: 978-8-3624-8253-5
EAN: 9788362482535
ilość stron: 328
okładka: miękka

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 33,92 zł
produkt dostępny
Marketing

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.

Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.

Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.

Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
– uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
– zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
– pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
– uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich