Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

tytuł polski: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
tytuł oryginalny: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
autor: Lunden Bjorn, Svensson Ulf
tłumaczenie: Pawłowska Bratumiła
data publikacji: 01.01.2011
ISBN: 978-8-3895-3746-1
EAN: 9788389537461
ilość stron: 224
okładka: miękka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Lunden Bjorn , Svensson Ulf

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 33,92 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Pawłowska Bratumiła

Marketing

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.