Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

tytuł polski: Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
tytuł oryginalny: Design Thinking for Entrepreneurs and Small Businesses: Putting the Power of Design to Work
autor: Beverly Rudkin Ingle
tłumaczenie: Katarzyna Żarnowska
data publikacji: 18.01.2015
ISBN: 978-83-246-9523-2
EAN: 9788324695232
format: 140x208
ilość stron: 176
okładka: miękka

Design Thinking for Entrepreneurs and Small Businesses: Putting the Power of Design to Work

Beverly Rudkin Ingle

Oszczędzasz: 6,98 zł
Cena: 27,92 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Katarzyna Żarnowska

Biznes | Mała firma | Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu

Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Nauczysz się:

  • Jak włączyć procesy myślenia projektowego do codziennych działań i w jakich obszarach biznesu to podejście jest najcenniejsze.
  • Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzędzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, błyskawiczna burza mózgów).
  • Jak wykorzystywać myślenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych.
  • Jak stworzyć nowe produkty i usługi, które przyniosą doskonałe zyski.
  • Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni.

Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji!

A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.