Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

tytuł polski: Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
tytuł oryginalny: Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
data publikacji: 01.01.2011
ISBN: 978-8-3756-1169-4
EAN: 9788375611694
ilość stron: 324
okładka: miękka

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

Oszczędzasz: 6,73 zł
Cena: 38,17 zł
produkt dostępny
Kompetencje osobiste | Start-up | Zasoby ludzkie (HR)

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.

Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:

  • skuteczne poszukiwanie pracy,
  • kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
  • rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
  • sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
  • nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
  • korespondencję handlową,
  • organizację zebrań,
  • konferencji i spotkań,
  • specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.

Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.