Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

tytuł polski: Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
tytuł oryginalny: Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
data publikacji: 01.01.2012
ISBN: 978-8-3756-1264-6
EAN: 9788375612646
ilość stron: 164
okładka: miękka

Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Oszczędzasz: 5,23 zł
Cena: 29,67 zł
produkt dostępny
E-biznes | Komputer w biurze | Mała firma | Marketing

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.