Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

tytuł polski: Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki
tytuł oryginalny: Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki
data publikacji: 01.01.2008
ISBN: 978-8-3891-2096-0
EAN: 9788389120960
ilość stron: 256
okładka: miękka

Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

Oszczędzasz: 3,60 zł
Cena: 20,40 zł
produkt dostępny
Coaching | Zasoby ludzkie (HR)

Jak prowadzić szkolenia, by:

- uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki
- praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze
- a cel zajęć został osiągnięty

W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.

Autorka przystępnie prezentuje etapy cyklu szkoleniowego, opisuje sposoby prowadzenia zajęć i sprawdzone metody aktywizujące pracę z grupami. Książka przyda się każdej osobie prowadzącej szkolenia, trenerom i psychologom, ale także nauczycielom w szkołach i pedagogom.