Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

tytuł polski: Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu
tytuł oryginalny: Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu
autor: Goerger Harlan H., Harris Vincent
tłumaczenie: Grzegrzółka Liliana
data publikacji: 01.01.2014
ISBN: 978-8-3637-7356-4
EAN: 9788363773564
ilość stron: 192
okładka: miękka

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

Goerger Harlan H. , Harris Vincent

Oszczędzasz: 5,55 zł
Cena: 31,45 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Grzegrzółka Liliana

Bizneswoman | Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Obsługa klienta | Sprzedaż

Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!

Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać Nie klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.

Fragment ze wstępu:
Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.
 
Wybrane opinie o książce:
Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem. - Brian Tracy