Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu

tytuł polski: Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu
tytuł oryginalny: Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu
autor: Lencioni Patrick
tłumaczenie: Bartczak Irena
data publikacji: 01.01.2011
ISBN: 978-8-3774-6050-4
EAN: 9788377460504
ilość stron: 290
okładka: miękka

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu

Lencioni Patrick

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 33,92 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Bartczak Irena

Komunikacja i negocjacje

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne.

Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać.

Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji.