Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

tytuł polski: Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
tytuł oryginalny: Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
autor: Collins Jim
tłumaczenie: Wąsiel Marcin
data publikacji: 01.01.2012
ISBN: 978-8-3889-7018-4
EAN: 9788388970184
ilość stron: 288
okładka: miękka

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Collins Jim

Cena: 69,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Wąsiel Marcin

Motywacja | Zarządzanie

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną?

James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi.

W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn Fast Company nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy.

Patronat: Manager Magazin