Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Geniusz marketingu

tytuł polski: Geniusz marketingu
tytuł oryginalny: Geniusz marketingu
autor: Fisk Peter
tłumaczenie: Mokrzycki Leszek
data publikacji: 01.01.2009
ISBN: 978-8-3264-3115-9
EAN: 9788326431159
ilość stron: 416
okładka: miękka

Geniusz marketingu

Fisk Peter

Oszczędzasz: 14,85 zł
Cena: 84,15 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Mokrzycki Leszek

Marketing | Motywacja

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.

Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:

  • stworzyć wyróżniające się marki,
  • wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
  • zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
  • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
  • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.

Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.