Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone

tytuł polski: Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
tytuł oryginalny: Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
data publikacji: 25.08.2014
ISBN: 978-83-246-9291-0
EAN: 9788324692910
format: 140x208
ilość stron: 184
okładka: miękka

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone

Cena: 37 zł
produkt dostępny
Mała firma

Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes.

Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie!


Marcin Pietraszek — właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (Onepress, 2014).