Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

tytuł polski: Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
tytuł oryginalny: Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
autor: Heath Robert
tłumaczenie: Trojnar Justyna
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3748-9498-2
EAN: 9788374894982
ilość stron: 301
okładka: miękka

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Heath Robert

Cena: 39,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Trojnar Justyna

Marketing | Perswazja i NLP

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie.

Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.