Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

tytuł polski: Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
tytuł oryginalny: Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
data publikacji: 01.01.2014
ISBN: 978-8-3208-2103-1
EAN: 9788320821031
ilość stron: 271
okładka: miękka

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Oszczędzasz: 9,73 zł
Cena: 55,17 zł
produkt dostępny
Ekonomia | Zarządzanie

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej.

Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono:

  • istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,
  • formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,
  • motywy umiędzynarodowienia działalności firm,
  • teorie firmy międzynarodowej,
  • strategie i struktury firm międzynarodowych,
  • zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.

Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.