Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pięć najważniejszych pytań

tytuł polski: Pięć najważniejszych pytań
tytuł oryginalny: Pięć najważniejszych pytań
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3264-4526-2
EAN: 9788326445262
ilość stron: 116
okładka: miękka

Pięć najważniejszych pytań

Oszczędzasz: 7,35 zł
Cena: 41,65 zł
produkt dostępny
Marketing | Zarządzanie

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misją mojej firmy?
  • Kim są nasi klienci?
  • Co cenią nasi klienci?
  • Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?