Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma

tytuł polski: Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma
tytuł oryginalny: Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma
autor: Montgomery Cynthia A.
tłumaczenie: Doroba anita
data publikacji: 01.01.2012
ISBN: 978-8-3774-6035-1
EAN: 9788377460351
ilość stron: 216
okładka: miękka

Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma

Montgomery Cynthia A.

Oszczędzasz: 7,48 zł
Cena: 42,42 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Doroba anita

Przywództwo

Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem "legendarnego", oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.

"Czy jesteś strategiem"

To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu.

Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników, wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą. Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten sposób, że strategia  nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji, ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada przywódca.

Książka Strateg dotyczy wszystkich przywódców w biznesie ? nieważne, czy prowadzą globalne przedsiębiorstwa, czy małe firmy.  Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się, że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera.