Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Slang idiomy i modne słowa w biznesie

tytuł polski: Slang idiomy i modne słowa w biznesie
tytuł oryginalny: Slang idiomy i modne słowa w biznesie
data publikacji: 01.01.2010
ISBN: 978-8-3756-1065-9
EAN: 9788375610659
ilość stron: 408
okładka: miękka

Slang idiomy i modne słowa w biznesie

Oszczędzasz: 6,73 zł
Cena: 38,17 zł
produkt dostępny
Kompetencje osobiste | Twoja kariera

Słownik zawiera wybór ponad 9000 haseł związanych z slangiem, idiomami, wyrażeniami potocznymi i modnymi słowami (buzzwords) stosowanymi w angielskim języku biznesowym. Słowa i określenia wyjaśnione i omówione w słowniku pojawiają się bardzo często w anglojęzycznej prasie biznesowej, książkach, serwisach internetowych i programach telewizyjnych poświęconych biznesowi i ekonomii. Bez ich zrozumienia praktycznie niemożliwe jest korzystanie z tych ważnych źródeł informacji. Z tego powodu słownik będzie niezwykle przydatny każdemu, kto na co dzień ma do czynienia z angielskim językiem biznesowym.

Roman Kozierkiewicz absolwent SGPiS (obecnie SGH), stypendysta Delhi School of Economics, pracownik Instytutu Finansów i Banku Handlowego S.A. w Warszawie, były doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie, tłumacz i autor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.