Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

tytuł polski: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
tytuł oryginalny: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
autor: Joe Vitale
tłumaczenie: Joanna Sugiero
data publikacji: 23.01.2008
ISBN: 978-83-246-9107-4
EAN: 9788324691074
format: 140x208
ilość stron: 272
okładka: miękka

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Joe Vitale

Cena: 39,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Joanna Sugiero

Marketing | Perswazja i NLP | Sekret | Sprzedaż

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazję jednego zdania
  • Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków
  • Upajaj chęcią posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcę w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -- umysł klienta -- i wyjaśnia, czym jest »trans kupowania«. Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz