Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

tytuł polski: Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym
tytuł oryginalny: Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym
data publikacji: 28.02.2014
ISBN: 978-83-246-9212-5
EAN: 9788324692125
format: 140x208
ilość stron: 160
okładka: miękka

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 23,92 zł
produkt dostępny
Komunikacja i negocjacje

Nieustanna gra w argumenty

Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać, ponieważ ta książka nauczy Cię zmieniać sytuacje sporne w owocny dialog, prowadzący do porozumienia! Dzięki temu zaczniesz w mistrzowski sposób realizować siebie w relacjach z innymi!

Pierwsza zasada dobrych negocjacji brzmi: poznaj swojego rozmówcę. Druga: przedstaw swoje racje. Im zręczniejszy będziesz w tej sztuce, tym szybciej osiągniesz porozumienie. Pamiętaj, że siła argumentu zawsze przeważy argument siły! Trzecia zasada: opanuj narzędzia, dzięki którym możliwość rozwiązania konfliktu nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Jest też zasada czwarta, najważniejsza — naucz się słuchać (i rozumieć!) swojego rozmówcę oraz panować nad jego, a przede wszystkim nad swoimi emocjami. Dzięki temu unikniesz masy nieporozumień, a codzienna komunikacja stanie się o niebo łatwiejsza.

Anna M. Łabuz — psycholog biznesu. Wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży. Na co dzień prowadzi autorskie szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji w biznesie oraz nawiązywania trwałych relacji z klientem. Współautorka programu „Prawdziwe JA” oraz autorka książek www.prawdziweja.pl.