Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej

tytuł polski: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej
tytuł oryginalny: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej
data publikacji: 01.01.2012
ISBN: 978-8-3623-0495-0
EAN: 9788362304950
ilość stron: 256
okładka: miękka

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 33,92 zł
produkt dostępny
Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Przywództwo

Ciągle powstają nowe możliwości komunikacji. Dzięki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej nauczysz się lepszego wykorzystywania dostępnych narzędzi.
Bezcenne rady Dalea Carnegieego od ponad 75 lat prowadzą miliony czytelników po szczeblach sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. Teraz ta pierwsza, i jak dotąd najlepsza, książka z zakresu komunikacji międzyludzkiej adaptowana została do ery cyfrowej czasów współczesnych.
W dzisiejszym świecie coraz częściej komunikujemy się za pośrednictwem łącz i monitorów, a lekcje Carnegieego nie tylko przetrwały, ale jeszcze nabrały wartości. Sam Carnegie nie był w stanie przewidzieć lawinowego rozwoju technik komunikacyjnych, ale w cyfrowym świecie okazuje się mądrym i zdumiewająco pomocnym nauczycielem. Aby pokazać mnogość sposobów zastosowań jego nauk, Dale Carnegie & Associates Inc., przetworzyło je i dopasowało do trudnej epoki cyfrowej. Porozumiewamy się dzisiaj szybciej i innymi technikami, lecz mimo upływu czasu rady Carnegieego na temat komunikacji, przywództwa i współpracy nadal pozostają bezcenne.

W gabinecie Warrena Buffetta wisi tylko jeden dyplom - stwierdzający ukończenie szkolenia Dale Carnegie Training. Lee Iacocca twierdzi, że dzięki Carnegieemu zyskał odwagę do publicznych wystąpień. Scott Adams, twórca Dilberta, uznał nauki Carnegieego za rewolucjonizujące życie.