Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Komunikacja marketingowa

tytuł polski: Komunikacja marketingowa
tytuł oryginalny: Komunikacja marketingowa
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3011-7390-6
EAN: 9788301173906
ilość stron: 376
okładka: miękka

Komunikacja marketingowa

Oszczędzasz: 8,23 zł
Cena: 46,67 zł
produkt dostępny
Marketing

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.