Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja

tytuł polski: Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
tytuł oryginalny: Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
data publikacji: 09.12.2013
ISBN: 978-83-246-8979-8
EAN: 9788324689798
format: 168x237
ilość stron: 376
okładka: miękka

Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja

Oszczędzasz: 11,80 zł
Cena: 47,20 zł
produkt dostępny
E-biznes | Zarządzanie projektami
  • Notacje
  • Zasady projektowania i najczęściej popełniane błędy
  • Optymalizacja i testowanie procesów
  • Procesy biznesowe w polskich warunkach
 

Biznes procesowo uporządkowany

W tej książce, napisanej przez specjalistę informatyka od piętnastu lat zajmującego się procesami biznesowymi, poznasz zagadnienia dotyczące tych procesów z perspektywy praktycznej. Może ona okazać się tym cenniejsza, że autor opisuje, jak to wszystko działa w polskich warunkach, a ponadto omawia zagadnienia dotyczące zarówno przedsiębiorstw komercyjnych, jak i urzędów publicznych. Dlatego właśnie należy spodziewać się raczej porad praktycznych niż wykładu o charakterze akademickim. Miejsce naukowych definicji zajmuje praktyka zdobyta dzięki latom doświadczeń i… popełnionym przez autora błędom, na których teraz możesz się uczyć.

Marek Piotrowski skupia się na czterech blokach zagadnień. Rozdziały od 2. do 5. traktują o formalnych aspektach projektowania procesów, o procesie w ogóle, o używanych notacjach i rodzajach obiegów. Następna część zawiera omówienie praktycznych zagadnień związanych z procesami biznesowymi, najczęściej popełnianymi błędami, rozwiązaniami typowych problemów spotykanych w warunkach polskich przedsiębiorstw i optymalizacją. Część trzecia mówi o testowaniu i pomiarach procesów. Ostatni, 12. rozdział mówi o tym, jakie zmiany w organizacji implikuje wprowadzenie struktury zorientowanej na procesy.

Marek Piotrowski — absolwent Politechniki Gdańskiej, od dwudziestu trzech lat zajmujący się informatyką, od piętnastu — procesami biznesowymi w ramach informatyki. W 2007 roku ukazała się jego pierwsza książka: BPMN — notacja modelowania procesów biznesowych.