Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Innowacyjność przepis na sukces. Model

tytuł polski: Innowacyjność przepis na sukces. Model
tytuł oryginalny: Innowacyjność przepis na sukces. Model
autor: Kotler Philip
tłumaczenie: Środa Jacek
data publikacji: 01.01.2013
ISBN: 978-8-3751-0813-2
EAN: 9788375108132
ilość stron: 298
okładka: miękka

Innowacyjność przepis na sukces. Model

Kotler Philip

Cena: 52,40 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Środa Jacek

E-biznes | Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model od A do F pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.


Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat.

Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe


To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie.

Carlos Losada, ESADE Business School