Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera

tytuł polski: Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera
tytuł oryginalny: The Leader's Guide to Radical Management. Reinventing the Workplace for the 21st Century
autor: Stephen Denning
tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng
data publikacji: 25.02.2013
ISBN: 978-83-246-5524-3
EAN: 9788324655243
format: 158x235
ilość stron: 296
okładka: miękka

The Leader's Guide to Radical Management. Reinventing the Workplace for the 21st Century

Stephen Denning

Oszczędzasz: 9,80 zł
Cena: 39,20 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng

Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)
Sukces osiąga się dzięki spełnieniu oczekiwań z nawiązką - i Denning niniejszą publikacją to właśnie czyni. Jego twórczość jest nie tylko radykalna, lecz rewolucyjna!
Peter Guber,
dyrektor generalny, Mandalay Entertainment Group

Jeżeli zignorujesz idee zawarte w tej dowcipnej, szczerej i mądrej książce, zrobisz to wyłącznie na własne ryzyko. Denning pokazuje, jak zarządzać w zupełnie nowy sposób, opierając się na lepszym zrozumieniu mechanizmów przyczyniających się do efektywnej współpracy między ludźmi w środowisku biznesowym. Niniejsza książka to świetna lektura i materiał do dyskusji o tym, jak powinniśmy lepiej robić to, co robimy.
Laurence Prusak,
autor książek Working Knowledge i What"s the Big Idea?

Radykalne rozwiązania w burzliwych czasach

Tradycyjne techniki i praktyki zarządzania odchodzą do lamusa. W świecie gwałtownych przemian, gdzie technologie, kadra zarządzająca czy warunki społeczno-gospodarcze zmieniają się z tygodnia na tydzień, żadna firma, która nadal chce się rozwijać, nie może pozwolić sobie na bezczynne czekanie i liczenie, że jakoś to będzie. Nadszedł czas na wdrożenie zarządzania radykalnego, które obejmie wszystkie kluczowe aspekty działalności firmy.

Ten poradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Prowadzi do zbudowania zupełnie nowego, bardziej wydajnego środowiska pracy. Zasady zawarte w tej książce zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i bardzo dużego poziomu satysfakcji klienta. To książka o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć.

Zacznij od siedmiu zasad zarządzania radykalnego:

  • Skoncentruj się na zadowoleniu klienta.
  • Wykorzystuj w pracy samoorganizujące się zespoły.
  • Dopasuj działalność firmy do schematów zachowań klienta.
  • Zapewniaj wartość podczas przeprowadzania każdej transakcji z klientem.
  • Dostarczaj pełną informację o wszelkich przeszkodach na drodze do poprawy.
  • Stwórz środowisko, w którym zespół będzie dążył do samodoskonalenia.
  • Komunikuj się w sposób interaktywny, opowiadając historie, zadając pytania i prowadząc konwersacje.


Stephen Denning studiował prawo i psychologię na Uniwersytecie w Sydney w Australii. Następnie ukończył studia podyplomowe na Oksfordzie. Denning jest konsultantem współpracującym z organizacjami w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. W kręgu jego zainteresowań znajdują się kwestie związane z zarządzeniem, byciem liderem, innowacjami oraz narracją w biznesie. W latach 1969 - 2000 pracował w Banku Światowym, gdzie obejmował różne stanowiska, w tym dyrektora programowego ds. zarządzania wiedzą (1996 - 2000). W roku 2000 instytut Teleos nazwał go jednym z najbardziej podziwianych liderów wiedzy na świecie, a w roku 2003 Denning znalazł się w światowej setce guru biznesu. Na jego stronie internetowej (www.stevedenning.com) znajduje się szeroki zbiór materiałów na temat zarządzania radykalnego, bycia liderem, innowacji, zarządzania wiedzą oraz narracji w biznesie.