Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu

tytuł polski: Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
tytuł oryginalny: Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
data publikacji: 08.11.2012
ISBN: 978-83-246-5507-6
EAN: 9788324655076
format: 168x237
ilość stron: 296
okładka: miękka

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu

Oszczędzasz: 15,80 zł
Cena: 63,20 zł
produkt dostępny

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

  • Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
  • O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
  • Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.





Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.

  • Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
  • Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
  • Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
  • Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
  • Importowanie danych z innych programów
  • Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
  • Modelowanie bryły budynku oraz terenu
  • Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
  • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
  • Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
  • Renderowanie podglądu animacji
  • Przypisywanie materiałów i tekstury
  • Kanały mapowania i obiekty parawanowe
  • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
  • Światła i rendering

Po co Ci szkicownik? Wypróbuj 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011!