Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

tytuł polski: Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
tytuł oryginalny: One Click: Jeff Bezos and the Rise of Amazon.com
autor: Richard L. Brandt
tłumaczenie: Magda Witkowska
data publikacji: 29.01.2013
ISBN: 978-83-246-7020-8
EAN: 9788324670208
format: 122x194
ilość stron: 184
okładka: miękka

One Click: Jeff Bezos and the Rise of Amazon.com

Richard L. Brandt

Cena: 27,90 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Magda Witkowska

E-biznes
Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu.
Stephen Leeb,
autor książek The Oil Factor oraz Red Alert

Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić przez internet.
deklaracja misji Amazon.com

Po prostu kup!

Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki.

Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją zrewolucjonizowania świata. Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób pracuje ten genialny biznesowy umysł i jak podejmuje strategiczne decyzje, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Z pewnością dzisiejsze rewolucyjne pomysły Bezosa będą jutro kopiowane przez resztę świata. Pozwól porwać się tej inspirującej opowieści i wyjdź poza tysięczne grono kopistów!



Richard L. Brandt jest wielokrotnie nagradzanym dziennikarzem, który od ponad dwudziestu lat pisze o Dolinie Krzemowej. Dał się poznać przedstawicielom społeczności technologicznej jako korespondent magazynu "BusinessWeek". Za swoją pracę otrzymał National Magazine Award. Napisał również książkę Potęga Google...a o założycielach firmy Google.